DE CE BIO ? 

• Plantele sunt crescute fără substanţe chimice nocive (pesticide, insecticide, azotaţi, ierbicide, fungicide), seminţele nu sunt modificate genetic, iar produsele finale nu sunt iradiate pentru "păstrarea prospeţimii" timp îndelungat!
• Alimentele BIO, conferă rezistenţă în faţa bolilor!
• Alimentele BIO au, pur şi simplu, un gust mai bun !
• Vei avea mai multă energie, prin eliminarea toxinelor din alimentaţie!
• Alimentele BIO sunt mai bogate în vitamine, minerale şi fibre, păstrându-şi calităţile nutritive pentru mai mult timp!
• Agricultura BIO protejează natura, nu polueaza solul, apa şi aerul cu substanţe chimice!

 

 

DE CE SUNT MAI SCUMPE PRODUSELE BIO ?

  • Productivitate de cel puţin 3 ori mai mică din cauza faptului că nu se folosesc îngrăşăminte chimice ca ajutor de creştere rapidă în greutate şi ca scurtare a timpului de creştere, 

• Recolta nu se poate apăra de insecte, rozătoare şi buruieni cu ajutorul insecticidelor, ierbicidelor etc.
• Mijloacele de apărare sunt naturale, scumpe şi nu atât de eficiente ca în cazul otrăvurilor chimice
• Costurile de certificare şi "perioada de conversie" a pământului, de minimum 2 ani
• Perisabilitatea mărita - nefiind iradiate

 

 

 

 

Copyright © Cosul-Bio.ro 2010-2024

 

 

 

pasul 1 Condiţii generale pasul 1 Date personale pasul 1 Coşul dvs

 

 Ce trebuie să ştiţi dacă doriţi să deveniţi abonat sau client ocazional:


1. Odată abonaţi, legumele şi fructele “adăugate în coş”, le veţi primi în fiecare săptămână (dacă nu faceţi modificări).

Modificări în structura comenzii pentru urmatoarea săptămână pot fi făcute de luni pînă miercuri.

 

2. Fiecare client plateşte la livrare ce a comandat.

Regulă, plata se face la livrare. Doar în cazuri excepţionale putem personaliza termenul şi modalitatea de plată. Pe viitor ne propunem să facem mai flexibil termenul şi modul de plată dar momentan nu dispunem de resursele necesare.

 

3. Comanda minimă este de 3kg.

 

4. Dat fiind faptul că, se poate să nu găsim toată cantitatea sau toate sortimentele, sau la alte preţuri faţă de cele estimate cu o săptămână înainte, calculele exacte se vor face la livrare. Eventualele diferenţe de preţ, produse lipsă, cantitaţi lipsă, etc, nu ne pot fi imputate.

 

5. Momentan zilele de livrare sunt marţi şi miercuri, în funcţie de adresa la care se doreşte livrarea, datorită timpului limitat fizic pe care îl avem pentru a aduce marfa, pentru a fi ambalată în pachete individuale şi livrată către Dvs.

Pe perioada vacanţelor, puteţi întrerupe primirea coşului cu condiţia să setaţi vacanţă până miercuri, cu o săptămână înaintea săptămânii de livrare.

 

ATENTIE: Dacă uitaţi să setaţi vacanţa iar noi ajungem cu produsele la Dvs. şi nu sunteţi în localitate, suntem nevoiţi să găsim o soluţie de comun acord pentru a livra produsele în altă parte (vecini, rude, etc.) iar banii pentru acea livare să fie achitaţi la urmatoarea livrare. Sau dacă nu reuşim să comunicăm cu dvs. vom păstra produsele pîna vom stabili contactul. Pentru a evita astfel de situaţii nedorite am adăugat la "Date profil personal” o căsuţă în care puteţi bifa dacă doriţi să primiţi un email de inştiinţare a livrării cu câteva zile înainte de ziua livrării.

 

6. Transportul este gratuit în Bucureşti.

Pentru oraşele limitrofe comanda minimă este de 10 kg (şi este posibil să fiţi condiţionat/ă de o zi anume). În ţară livrarea se face prin curierat rapid.

 

7. În caz că doriţi să primiţi doar o comandă (spot) sau o dată la doua săptămâni este necesară setarea unei "vacanţe" în contul Dvs.

 

8. Ambalarea

Produsele vin ambalate în pungi, plase, caserole şi nu au o valoare exactă. Dacă comandaţi 1 kg de banane este posibil să primiţi 0,9 kg sau 1,1 kg (marja de eroare a ambalajului este trecută în dreptul fiecărui produs). Preţul este însă per kg! Pe bon veţi găsi scris cantitatea trimisă în mod real. Vom încerca să punem un “pachet” cât mai aproape de solicitarea Dvs. .
Dacă solicitaţi o cantitate mai mică decât minimum marjei de eroare, aproape sigur nu veţi mai primi produsul în ambalajul original.

 

9. Poze la raft cu preţuri şi produse gasiţi pe site la secţiunea “POZE”.

 

10. Cine are nevoie de factura, trebuie să solicite acest lucru anticipat.

 

11. Toţi abonaţii sunt anunţaţi printr-un newsletter despre modificări importante.

 

OBSERVAŢII:

- Produsele respectă legislaţia ţarii de provenienţa (etichetare, certificare, etc).

- Produsele au avize şi certificate de la autoritaţile greceşti, bulgăreşti şi româneşti.

- Marfa odată comandată nu poate fi returnată sau refuzată, în caz contrar ne aparţine dreptul de a nu vă mai servi pe viitor.